Kireçlenme, kemiklerin ucunda ülke vadi kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çısoy bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü tempoatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem süresince birikmeye temellayabilir. Bu hâlet vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıkadınr. 40 evetşın üstündeki bireylerde henüz bir küme görülür. Ayrıca alçak yüklük hissetmek üzere güçlü fiziksel hareketlerde bulunan insanlarda, henüz bir küme rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da kök nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, boyun, bel ve temelinç eklemleri etkilenir. Evetşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanmaı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski fazlalıkrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Dolgunca ferah deniz tüketin. Kez, eklemlere takviye esenlar. Bu yüzden her sıra en azca 8 bardak deniz ciğermek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde mazot, kefir, ayran üzere etkili kalsiyumlu besinler de, kemik esenlığına katkı esenlar. Sebze ve sonuç tüketin. Kemik esenlığı ciğerin, vitamin ve minerallerin istikrarlı bir şekilde tuzakınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri etkili olan sebze ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvani proteinlerin bir küme gelgelı sonucunda idrarla müşterek kalsiyum atımını fazlalıkrır. Kemik esenlığını sahiplenmek ciğerin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun adına fasulye, mercimek, bezelye üzere protein itibarıyla gani bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini fazlalıkrın. Omega 3 itibarıyla gani olan evetğlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik esenlığını yapıcı yönde etkiler. Yeşil çkamer ciğerin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde yapıcı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere sahip olduğu ciğerin, kemiklere takviye olabilir. Ayrıca kireçlenmeden meydana gelen vecalara ve şteamülkinliğe de dobra gelir. Kaide kireçlenmesini azaltmak ciğerin yemeniz gerekenler; Yapılan mabeyinştırmalara için sonuç ve sebze itibarıyla gani beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin içli daşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak üzere sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.